Міжнародною спілкою ковзанярів
Комюніке ІСУ № 2257
ТАНЦІ НА ЛЬОДУ
I. Вимоги для Технічних Правил вступають в силу з 1 липня 2019 м
- Вимоги для визначення рівнів та Рівні Складнощі для наказано Елементів (Новіс, Юніори, Дорослі).
- Інструкції по суддівству Якості виконання запропонованих Елементів (Новіс, Юніори, Дорослі) – будуть опубліковані в окремому документі
- Інструкції по суддівству Компонентів для Ритм танцю (Юніори, Дорослі) і Довільного танцю (Новіс, юніори, дорослі) – будуть опубліковані в окремому документі
- Таблиця зниження (Deduction) – «Хто відповідає за зниження» – Ритм танець і довільний танець (Юніори, Дорослі) – буде опублікована в окремому документі
- інструкції по суддівства компонентів для патерн танців (Новіс, юніори, дорослі) –
будуть опубліковані в окремому документі
- Пояснення Символів в деталізувати Суддівських Протоколах кожного учасника (Новіс, юніори, дорослі) – будуть опубліковані в окремому документі
- Інформація по патерн Танцю і Елементу патерн Танець для 2019-2020 (включаючи відсоток кроків патерн танцю і патерн танцю як елемента) – буде опублікована в окремому документі
II. Виправлення в Комюніке ІСУ 2239
III. Частина вимог для технічних правил Ритм Танцю сезону 2020 -2021 р.р.
Шкала вартості для наказано Елементів опублікована в окремому Комюніке.
Поправки і роз’яснення для деяких кроків і позицій патерн танцю «Tee Time Фокстрот» можна знайти в виправленому варіанті Комюніке 2241
I. ВИМОГИ ДЛЯ ТЕХНІЧНИХ ПРАВИЛ З зміни набирають чинності з 1 ЛИПНЯ 2019
1. ПРИНЦИПИ ВИЗНАЧЕННЯ І РІВНІ складності наказано ЕЛЕМЕНТІВ
Інформація представлена в наступному порядку:
- базові принципи визначення застосовні для всіх запропонованих елементів;
- для кожного наказано елемента:
– додаткові принципи визначення,
– додаткові визначення, роз’яснення до визначень і примітка, застосовні до додатковим принципам визначення і рівнями складнощі,
– рівні складнощі, включаючи Характеристики рівнів і коригування при визначенні Рівнів.
1.1 БАЗОВІ ПРИНЦИПИ ВИЗНАЧЕННЯ ЗАСТОСОВНІ ДЛЯ ВСІХ наказано ЕЛЕМЕНТІВ (BASIC PRINCIPLES OF CALLING APPLICABLE TO ALL REQUIRED ELEMENTS )
1. Технічна Бригада повинна визначати тільки те, що було виконано, незалежно від того, що було зазначено в Переліку елементів, включених в програму (Program Content Sheet).
2. рівні повинні визначатися в відповідно з виконаними базовими і додатковими принципами визначення і характеристиками для Рівня. вони не повинні бути підставою для визначення запропонованого Елемента «Без рівня » (No Level), якщо вимоги для базового рівня були виконані.
3. для того щоб запропонованому елементу був дан будь-якої рівень, повинні бути виконані Усе вимоги для базового Рівня.
4. якщо падіння або переривання відбулося при спробі виконання будь-якого запропонованого елемента, то в цьому випадку застосовуються додаткові принципи
Визначення для кожного наказано елемента.
5. якщо падіння або переривання відбулося у час виконання запропонованого елемента, то цей запропонований елемент буде визначений і йому буде дан рівень в
Відповідно до вимог, виконаними до Падіння або Переривання або Без Рівня, якщо вимоги для Базового Рівня не були виконані. Додаткова
частина визначатися не буде. (Це не застосовується для патерн Танцю, патерн Танцю як елемента або Доріжки кроків (за винятком Доріжки Кроків на Однією
Нозі).
6. якщо падіння або переривання відбулося в будь-який частини запропонованого елемента і пара намагається продовжити елемент зі другий спроби, щоб заповнити час, то
ця частина не визначається як Елемент. Це не застосовується для патерн танців, патерн танцю як елемента і Доріжок Кроків (за винятком Доріжки Кроків на
Однією нозі).
7. якщо втрата контролю з додаткової опорою (торкання льоду вільної ногою і / або рукою) сталася у одного або обох партнерів, після того як запропонований
Елемент було розпочато і, потім, елемент був продовжений без переривання, то його Рівень повинен бути знижений на 1 Рівень за кожну помилку – застосовуються
Додаткові Принципи Визначення для таких Елементів: Танцювальне Обертання, Танцювальна Підтримка, Серія Твізлов, Доріжка Кроків на Однією нозі. ці
Базові принципи не застосовуються для патерн Танців, патерн Танцю як елемента, Доріжки кроків (за винятком Доріжки Кроків на Однією нозі) – застосовуються
Додаткові Принципи Визначення для цих Елементів.
8. якщо програма завершується, коли пара починає виконувати елемент в межах запропонованої тривалості програми (включаючи дозволені додаткові 10
сек.), то цей елемент і його Рівень буде визначатися до того моменту, поки Елемент буде повністю завершено. А Елемент, розпочатий після завершення запропонованого
часу програми (включаючи дозволені додаткові 10 сек.) не повинен визначатися і зараховуватися.
9. якщо обертання (в довільному танці) або підтримка (в ритм і довільному танці) були виконані в доріжці кроків, то такий елемент отримає абревіатуру
+ ЕхEl. Це означає, що елемент визначається «Без Вартості» і застосовується Зниження – 1. Також цей елемент займе окремий «Бокс» і не буде зарахований як Запропонований Елемент (тобто RoLi + ExEl або Sp + ExEl).
10. якщо танцювальне обертання виконано в доріжці кроків в Ритм танці, то це танцювальне обертання НЕ визначається. (Танцювальне обертання НЕ є запропонованим елементом і, в цьому випадку, немає підстав для його визначення як екстра елемент).
11. Технічна бригада повинна сама вирішувати зараховувати чи якусь додаткову деталь, виконану в як необхідних характеристик для рівня, якщо тільки ця деталь НЕ названа конкретно в даному комюніке або в керівництві для технічною бригади, як неприйнятна для визначення Рівня.
12. визначення “Intricate” (витончений), коли воно відноситься до технічному елементу НЕ обов’язково означає складний.
13. якщо у час виконання будь-якого елемента мало місце заборонене рух або заборонений елемент (за винятком хореографічних Елементів), то
застосовується Зниження для Забороненого руху / елемента і цей Елемент отримує Рівень 1, якщо вимоги для цього Рівня були виконані. інакше цей
Елемент буде визначено «Базового» Рівня, якщо вимоги, хоча б для Базового Рівня були виконані або «Без Рівня», якщо мінімальні вимоги для
Базового Рівні не були виконані.
1.2. П АТТЕРН Т АНЦИ (P ATTERN D ANCE E LEMENTS)
1.2.1. ДОДАТКОВІ ВИЗНАЧЕННЯ, РОЗ’ЯСНЕННЯ до визначення і ПРИМІТКИ (ADDITIONAL DEFINITIONS, SPECIFICATIONS TO DEFINITIONS AND NOTES)
Ключові Місця та деталі для Ключових Місць: Ключове Місце вважається виконаним правильно, коли всі деталі, зазначені для даного Ключового Місця були виконані і все Ребра / Кроки утримувалися необхідну кількість рахунків. Ключові Місця і Деталі для Ключових Місць є технічними вимогами, які діють протягом одного сезону і публікуються у відповідному Комюніке ІСУ.
Зміна ребра протягом останнього ½ рахунку кроку дозволена для підготовки до поштовху / переходу на наступний крок (якщо не встановлено інакше) ..
1.2.2. РІВНІ складності
Характеристики Рівнів для патерн Танцю (елемента):
Базовий рівень | рівень 1 | рівень 2 | рівень 3 | рівень 4 |
75% патерн танцювиконано обома партнерами | 1 Ключове Місце виконано правильно | 2 Ключових Місця виконано правильно. | 3 Ключових Місця виконані правильно. | 4 Ключових Місця виконані правильно. |
1.2.3. ДОПОЛНІТЕЛЬНВИЕ ПРИНЦИПИ ВИЗНАЧЕННЯ (Additional principles of calling)
1.Процесс, використовуваний Технічної Бригадою для визначення Ключових Місць і правильності їх виконання той же, що і процес для визначення наказано Елементів і їх Рівнів Складнощі (тобто рішенням більшості). Правильне або неправильне виконання Ключових Місць відбивається в роздруківках суддівських оцінок для кожної пари в такий спосіб:
– «Так» ( “Yes”) – означає “Усе деталі для ключових місць виконані і Усе Ребра / Кроки утримувалися в протягом необхідного кількості рахунків », або
– «Т» ( “Timing”) – означає “Усе деталі для ключових місць виконані, але одне або кілька Ребер / Кроків НЕ утримувалися необхідну кількість рахунків », або
– «Ні» ( “No”) – означає «одна або кілька деталей для Ключових Місць не були виконані, незалежно від того утримувалися чи Ребра / Кроки правильну кількість рахунків» або Ключове Місце не було визначено в результаті падіння або переривання.
- оцінка процентного співвідношення кроків в патерн танці грунтується на Загалом кількості виконаних кроків.
- Якщо Падіння або переривання відбулося на початку або під час виконання патерн Танцю як елемента і танець був відразу продовжений, то цей елемент буде визначений і йому буде дано Рівень відповідно до вимог виконаними до і після падіння або переривання або Без Рівня (No Level), якщо вимоги для Базового Рівня були виконані.
- рівень 4 повинен розглядатися тільки в випадку, коли патерн танець як елемент взагалі НЕ був перерваний, або збоєм, падінням або по будь-який інший причини.
- Якщо виконання патерн Танцю як елемента було перервано протягом 4-х рахунків або менше, то Ключові Місця визначаються, як були виконані і Рівень знижується на 1 рівень. Це вказується в роздруківках суддівських оцінок як: “” – щоб відзначити переривання протягом 4-х рахунків-менш. Приклад: Yes, Yes, Yes, Yes – Рівень 4 знижується до Рівня 3.
- Якщо виконання патерн Танцю як елемента було перервано більш 4-х рахунків, але 75% кроків було виконані обома партнерами, Ключові Місця будуть названі, як було визначено і Рівень буде знижений на 2 рівня. Це вказується в роздруківках суддівських оцінок як: “”, щоб відзначити переривання більше 4-х рахунків. Приклад: Yes, Yes, Yes, Yes – Рівень 4 знижується до Рівня 2.
- Якщо пара виконала менше 75% патерн Танцю як елемента, то Технічний Спеціаліст називає Ключові Місця, як було виконано (Yes, No, Timing, Yes) визначає Назва патерн Танцю і «Без Рівня» ( “NO Level”), додаючи «Увага» ( “Аttention”). Це вказується в роздруківках суддівських оцінок як. “!”, Щоб відзначити, що було виконано менш ніж 75% патерн Танцю як Елемента.
- В патерн танці як елементі переривання можуть НЕ обмежуватися тільки падіннями, пропуском кроків, дотиками льоду і т.п.
- У патерн Танці як Елементі «Tee-Time Foxtrot», якщо партнери не зберігають весь час хвати / контакт / торкання один одного, то Рівень повинен бути знижений
на 1 Рівень за кожне переривання хвата / контакту / торкання. Це не застосовується до втрати контакту, який стався в слідстві Падіння.
1.3. ТАНЦЮВАЛЬНІ ОБЕРТАННЯ (DANCE SPINS)
1.3.1. ДОДАТКОВІ ПРИНЦИПИ ВИЗНАЧЕННЯ (ADDITIONAL PRINCIPLES OF CALLING)
- танцювальне обертання, виконане першим має визначатися як запропонований елемент, класифікуватися як обертання або як комбіноване
Обертання і цьому елементу буде дан Рівень або він буде визначений «Без Рівня» (No Level), якщо вимоги для Базового Рівня не були виконані. Однак, якщо в якості Хореографічного елемента потрібно як варіант Хореографічне Обертальний Рух, то цей елемент буде визначено як Хореографічне
Танцювальне Рух в будь-якій частині програми, де він був виконаний першим. Будь-які подальші Танцювальне Обертання і / або Хореографічне Обертальний Рух, виконане після наказано Танцювального Обертання і / або Хореографічного обертальні рухи визначатися не будуть.
- зміна напрямку або повороти на однією нозі на місці перед поновленням обертання НЕ має розглядатися як «Переривання» (interruption).
- якщо при зміні ноги в комбінованому обертанні обертальний рух було розпочато і один або обидва партнера залишилися на 2-х ногах після виконання половини обороту, рівень повинен бути знижений на 1 Рівень, якщо один з партнерів залишився на 2-х ногах і на 2 рівня, якщо обидва партнера залишилися на 2-х ногах.
- якщо при спробі виконати танцювальне обертання відбулося падіння або переривання, то танцювальне обертання буде названо і визначено без Рівня. воно
займе “Box” і буде розглядатися як запропоноване Танцювальне Обертання.
- якщо в танцювальному обертанні тільки один з партнерів перейшов на іншу ногу, то це буде визначено як обертання, а його рівень буде оцінюватися до моменту
зміни ноги зі зниженням на 1 Рівень.
- Якщо під час виконання Танцювального обертання:
- обидва партнера НЕ тримають один друга (за винятком зміни позиції) або
- було втрачено контроль в результаті однієї з таких помилок:
- Якщо під час виконання Танцювального обертання:
– використання додаткової опори (торкання льоду вільної ногою / стопою і / або рукою) одним з партнерів (примітка: тут не застосовуються ситуації, описані в вище зазначених пунктах 2 і 3);
– один з партнерів відірвався від льоду;
– обидва партнери не тримають один друга,
і це відбулося протягом менш ½ обороту а, потім, після помилки / роз’єднання, Танцювальне Обертання було продовжено, то Рівень буде знижений на 1 Рівень за
кожну з вищевказаних помилок. Однак, якщо зазначена вище помилка / роз’єднання тривала більше, ніж ½ обороту, то це буде розглядатися як переривання і, в цьому випадку будуть застосовані Додаткові Принципи Визначення (Additional Principles of Calling).
1.3.2. ДОДАТКОВІ ВИЗНАЧЕННЯ, РОЗ’ЯСНЕННЯ до визначення і ПРИМІТКИ (ADDITIONAL DEFINITIONS, SPECIFICATIONS TO DEFINITIONS AND NOTES).
Базові Позиції в Танцювальне обертання:
1. позиція стоячи: виповнюється на однією нозі з витягнутої або злегка зігнутою опорної ногою і випрямленою верхньої частиною корпусу (близько вертикальної омсі)
або зігнутою назад або убік. Якщо кут між стегном і гомілкою опорної ноги менше ніж приблизно 120 градусів, то це буде розглядатися як Позиція Сидячи.
2. позиція сидячи: виповнюється на однією нозі з опорної ногою зігнутою в позиції присядь і вільної ногою вперед, в сторону або назад. якщо кут між стегном і гомілкою опорної ноги більше ніж приблизно 120 градусів це буде розглядатися як Позиція Стоячи або Позиція Кемел в залежності від інших критеріїв, що характеризують ці Позиції.
3. позиція кемел: виповнюється на однією нозі з випрямленою або злегка зігнутою опорної ногою, зігнутим вперед корпусом і вільної ногою витягнутої або
зігнутою вгору до горизонтальної лінії або вище. Якщо лінія талії не горизонтальна і / або верхня частина корпусу більш ніж на 45 градусів вище горизонтальної лінії, то це буде розглядатися як Позиція Стоячи. Якщо кут між стегном і гомілкою опорної ноги приблизно менше ніж 120 градусів, то це буде розглядатися як Позиція Сидячи.
ВАЖКІ ДЕТАЛІ
А. Важкі Варіанти для Базових Позицій (приклади): А.1. Для Позиції Стоячи:
а) Тип «Більман» – з корпусом приблизно вертикально вгору і задником черевика, піднятого рукою позаду і вище рівня голови;
б) Повний «заклон» з верхньою частиною корпусу зігнутого назад від талії у напрямку до льоду або зігнутого в сторону від талії у напрямку до льоду;
в) шпагат з обома прямими ногами і черевиком / коником вільної ноги, Котрий утримується вище голови (може підтримуватися партнером);
г) Верхня частина корпусу зігнута назад або в пліч і черевик / коник вільної ноги майже стосується голови в формі повного кільця ( «Кільце / Бублик») – НЕ більше половини довжини леза ковзанів між головою і коником);
д) Відхилення (назад) від партнера при якому вісь, що проходить від коліна до верхнє частини спини, відхилена більш ніж на 45 градусів від вертикалі.
Примітка: Приклади b) і e), виконані одним і тим же партнером будуть розглядатися як однакові Важкі Варіанти Позиції Стоячи.
А.2. Для Позиції Сидячи:
а) вільна нога зігнута або випрямлена і спрямована вперед, стегно опорної ноги по крайньої міру паралельно льоду; а) вільна нога зігнута або випрямлена і спрямована тому, стегно опорної ноги по крайньої міру паралельно льоду;
б) Вільна нога зігнута або випрямлена і спрямована в бік і не більше 90 градусів між стегном і гомілкою опорної ноги;
в) вільна нога схрещена позаду опорної ноги і спрямована в сторону, НЕ більше 90 градусів між стегном і гомілкою опорної ноги; г) зігнута вільна нога схрещена ззаду і стосується опорної ноги, стегно опорної ноги, по крайньої міру, паралельно льоду;
д) Вільна нога спрямована вперед і корпус відкинутий назад паралельно льоду, і не більше 90 градусів між стегном і гомілкою опорної ноги.
Примітка: Приклад e), виконаний відразу за будь-яким з Важких Варіантів Позиції Сидячи, розглядатиметься як такий же Важкий Варіант Позиції Сидячи.
А.3. Для Позиції «Кемел»:
а) Верхня частина корпусу (плечі і голова) поверненою вгору таким чином, що лінія плечей, по крайней мере, на 45 градусів розташовується за лінією вертикалі;
б) Корпус приблизно в горизонтальному положенні або зігнутий в бік в горизонтальному положенні і черевик / коник вільної ноги практично стосується голови ( «Кільце / Бублик» – відстань між головою і коником не більше ½ довжини леза ковзанів);
в) корпус приблизно в горизонтальному положенні і черевик вільної ноги піднятий рукою вище рівня голови;
г) корпус зігнутий вперед до опорної нозі і пряма вільна нога піднята назад-вгору так, що обидві ноги утворюють майже повний шпагат (кут між стегон обох ніг близько 180 градусів).
д) Позиція простий Кемел (тільки для партнера) з вільною ногою на рівні горизонтальної лінії або вище.
Примітка ::
- просте обертання в позиції кемел, виконане партнеркою, НЕ розглядається як важкий варіант позиції Кемел.
- Приклади г) для Позиції Стоячи ( «Кільце / Бублик») і б) для Позиції Кемел ( «Кільце / Бублик»), виконані одним і тим же партнером повинні розглядатися як однакові Важкі Варіанти.
- приклади а) для позиції стоячи (Більман) і в) для позиції кемел (з ногою піднятою рукою вище рівня голови) повинні розглядатися як однакові Важкі Варіанти, якщо вони виконані одним і тим же партнером.
- обороти, в відношенні їх загального кількості, будуть зараховувати, якщо вони виконані повністю, безперервно, на однією нозі і одночасно обома партнерами.
- обороти, виконані в важких варіантах будуть враховуватися для визначення рівня, якщо вони виконані безперервно і в повністю встановленої позиції.
В. Різні напрямки обертання:
- Одночасна зміна напрямку обертання для обох партнерів;
- Не менше двох обертів в кожному напрямку обертання.
С. Деталі для Входу:
а) Несподіваний вхід / вихід без жодної видимої підготовки;
б) Безперервна комбінація різних складних кроків АБО безперервна комбінація різних складних рухів АБО безперервна комбінація зі складних кроків і складних рухів безпосередньо перед Танцювальним Обертанням виконані обома партнерами.
Примітка: Таке визначення як “intricate” (витончений), коли воно відноситься до технічного елементу не обов’язково означає тільки складний. Це може бути також визначено як креативний, цікавий або незвичайний. Якщо тільки один з партнерів виконав Деталь Входу С, пункт б) то це не буде
розглядатися як Важка Деталь.
D. деталі для виходу:
а) Безперервна комбінація різних складних кроків АБО безперервна комбінація різних складних рухів АБО безперервна комбінація зі складних кроків і складних рухів безпосередньо після Танцювального Обертання виконані обома партнерами .
Примітка: Таке визначення як “intricate” (витончений), коли воно відноситься до технічного елементу не обов’язково означає тільки складний. Це може бути також визначено як креативний, цікавий або незвичайний. Якщо тільки один з партнерів виконав Деталь Виходу D, пункт a) то це не буде
розглядатися як Важка Деталь.
1.3.3. РІВНІ складності
Вимоги для Рівнів:
Важкий Варіант буде розглядатися для рівня, якщо він утримувався НЕ менш 3-х оборотів у обертанні і НЕ менш 3 оборотів в Комбінованому обертання.
рівень 3 або 4 буде розглядатися тільки в тому випадку, якщо кожен з партнерів виконав, по крайней мере один з Важких Варіантів, необхідних для Рівня.
У комбінованій обертання Рівень 3 або 4 буде розглядатися тільки в тому випадку, якщо кожна з частин Комбінованого Обертання включає, по крайней мере один Важкий Варіант, необхідний для Рівня.
Базовий Рівень Обертання – 3 обороту Комбіноване Обертання – 3 + більш ніж 1 оборот | Рівень 1 Обертання – 3 обороту Комбіноване Обертання – 3 + більш ніж 1 оборот | рівень 2 Обертання – 3 обороту Комбіноване обертання – 3 + 3 обороту | рівень 3 Обертання – 3 обороту Комбіноване обертання – 3 + 3 обороту | рівень 4 Обертання – 3 обороту Комбіноване обертання – 3 + 3 обороту |
Обертання: не менше 3-х повних обертів . Комбіноване Обертання: не менше 3-х оборотів в кожній із частин і більш 1 обороту в іншій частині. | 1 Важкий Варіант в будь-який з Базових Позицій АБО Різні напрямки обертань | 2 різних Важких Варіанта з 2-х різних Базових Позицій АБО 1 Важкий Варіант в будь-який з тієї ж Базовою Позиції І Різні напрямки обертань | 3 різних Важких Варіанта їх 3-х різних Базових Позицій АБО 2 різних Важких Варіанта з 2-х різних Базових Позицій І Різні напрямки обертань | 4-х різних Важких Варіанта їх 3-х різних Базових Позицій. (не менше 2-х різних Важких Варіантів виконаних партнерами одночасно). І Деталь на Вході або деталь на Виході АБО 3 різних Важких Варіанта з 3-х різних Базових Позицій І Різні напрямки обертань І Деталь на Вході або деталь на Виході |
1.4 ТАНЦЮВАЛЬНІ ПІДТРИМКИ
1.4.1 ДОДАТКОВІ ПРИНЦИПИ ВИЗНАЧЕННЯ (ADDITIONAL PRINCIPLES OF CALLING)
Стосовно для всіх Типів Танцювальне підтримок
- Підтримка (і) виконана (і) першої (ми) будуть визначатися, як Запропонована (і) Танцювальна (і) підтримка (і), якій (им) буде дан Рівень або «Без Рівня», якщо вимоги для базового Рівня НЕ були виконані. якщо в Як варіанти запропонованого Хореографічного елемента потрібно
Хореографічна Танцювальна Підтримка, то перша подальша Танцювальна Підтримка буде визначена як хореографічна Танцювальна Підтримка. Всі виконані потім Танцювальна (і) Підтримка (і), будуть визначені як Танцювальні Підтримки та класифіковані як «Додаткові Елементи»
( “Additional Element”), які отримають абревіатуру * (наприклад CuLi *). Це вказує, що елемент не отримує вартість «No Value» і буде застосовано зниження
-1, цей елемент займає “box” та вважається як Танцювальна Підтримка. Кількість наказано Танцювальне підтримок і хореографічних підтримок визначено в переліку наказано Елементів для Ритм Танцю і Добре Збалансованою Програми Довільного Танцю.
- якщо піднімається партнер утримується треба льодом менш 3-х секунд і / або здійснює менш 2-х оборотів, то це НЕ визначається як Підтримка.
- Будь-яка Танцювальна Підтримка або частина Комбінованої Підтримки, повтореного Типу повинна класифікуватися, як «Додатковий Елемент»
( “Additional Element”), яка отримає абревіатуру * (наприклад CuLi *). Це вказує, що елемент не отримує вартості «No Value» і буде застосовано зниження
-1, цей елемент займає “box” та вважається як Танцювальна Підтримка (це не застосовується для другої частини Комбінованої Підтримки, що складається з двох підтримок по Дузі за малюнком Серпантин або складається з двох обертальних підтримок, виконуваних в різних напрямках).
- Будь-яка Танцювальна Підтримка Тип якої не відповідає визначеним Елементам для Ритм Танцю або Добре Збалансованою Програми Довільного Танцю буде класифікуватися, як «Додатковий Елемент» ( “Additional Element”), яка отримає абревіатуру * (наприклад CuLi *, якщо тип цієї підтримки
може бути визначений або Li *, якщо тип підтримки не може бути визначений ). Це вказує, що елемент не отримує вартості «No Value» і буде застосовано зниження -1, цей елемент займає “box” та буде вважається як Танцювальна Підтримка.
- Якщо програма починається з того, що партнери знаходяться в Танцювальної Підтримці до того, як зазвучала музика, Танцювальна Підтримка і її Рівень будуть визначатися з моменту, коли один з партнерів почне рухатися.
- якщо падіння або переривання відбулося при спробі виконати Танцювальну Підтримку (в самому початку Підтримці), то ця Танцювальна Підтримка буде
визначена і їй не буде надано Рівень. Вона займе “box” та буде розглядатися як одна з запропонованих Танцювальне підтримок.
- якщо сталася втрата контролю з використанням додаткової опори (торкання льоду вільної ногою / стопою підіймається партнером і / або рукою підіймається або піднімає партнером) після того, як Танцювальна Підтримка була розпочато, а потім продовжена після торкання льоду (без переривання), то рівень цієї
Поддержки будет понижен на 1 Уровень за каждое касание (в Комбинированной Поддержке только Уровень той Короткой Поддержки, в которой произошло касание, будет понижен на 1 Уровень).
- якщо поднимающий партнер допустил погрешность в Поддержке установленного типа, которая НЕ привела до тому, що возник новый (другой) тип Поддержки
(например: в рисунке, остановки вращения и затем продолжение вращения, поддержка на месте затем продвижение по льду и опять на месте и т.п.), то Техническая
Бригада сделает снижение на 1 Уровень (За исключением исполнения Деталей для Входа/Выхода).
- якщо погрешность в Короткой Поддержке привела до тому, що возникли два типа Поддержек (например: Поддержка по Прямий стала Підтримкою по дузі або
Обертальна Підтримка стала Підтримкою на Місці або Підтримка на Місці стала обертального Підтримкою і т.п.), то буде визначений тільки тип Підтримки та
будуть розглянуті тільки ті Деталі для Рівня, які були виконані в основному типі Підтримки (за винятком виконання Деталей для Входу / Виходу).
Якщо обидві частини встановлених підтримок рівні, то Рівень ґрунтуватися на тому, що було виконано в першій встановленої Підтримці.
Стосовно для обертального підтримок (Rotational Lifts):
1. обертальна Підтримка буде визначена, як така, якщо піднімає партнер виконав два обороту або більше. виконання менш двох оборотів в початку або в наприкінці будь-який танцювальної Підтримки або частини Комбінованої Підтримки, яка НЕ є обертальні Підтримкою, буде ігноруватися
Технічної Бригадою.
Стосовно до Комбінованої Підтримці:
1. Комбінована Підтримка буде визначена, по двом першим повністю встановлених Типами Коротких підтримок, виконаних так, що вони утворюють дві приблизно рівні частини. В іншому випадку це буде визначено як Коротка Підтримка, Тип якій визначається найдовшої частини. Рівень для кожної з двох Типів Коротких підтримок дається окремо.
2. якщо по будь-якої причини одна з частин Комбінованої підтримки НЕ може бути визначена, то тільки інша частина буде визначена як коротка
Підтримка, яку буде дано Рівень вигляд відповідно до вимог або Без Рівня, якщо в ній не виконані вимоги для Базового Рівня і вона буде класифікована як «+ Комбо». Наступні Елементи повинні будуть визначатися, як якщо б обидві частини цієї Комбінованої Підтримки були виконані і визначені.
3. В Комбінованої Підтримці, якщо пара виконала Заборонений Елемент / Рух як деталь Входу або Виходу (наприклад: стрибок більше одного обороту), то
зниження оцінки за Заборонений Елемент / Рух буде застосовано і перша частина або друга частина Комбінованої Підтримки отримає Рівень 1, при
умови, що вимоги для Рівня 1 були виконані. А інша частина Підтримки отримає Рівень вигляд відповідно до вимог. В іншому випадку ,
цей елемент отримає Базовий Рівень, якщо були виконані вимоги для Базового Рівня або Без Рівня, якщо мінімальні вимоги для Базового Рівня
не були виконані.
4. Підтримка на Однією Руке може бути використана в Комбінованої Підтримці тільки, якщо обидві її частини є підтримка на Однією Руці. Якщо з якої-небудь причини тільки одна з частин Комбінованої Підтримки є Підтримка на однією руці, то ця частина буде визначена, як обертальна Підтримка
«Без Вартості» і Додаткові Деталі для Входу / Виходу не будуть розглядатися для Рівня інший Підтримки. Інша частина Підтримки буде визначена відповідно до її типом і їй буде дано Рівень вигляд відповідно до вимог або «Без Рівня», якщо вимоги для Базового Рівня не були виконані (наприклад RoLi + CuLi3).
5. Будь-які Важкі Деталі для Входу, що відносяться до першої Підтримці і розглянуті для Рівня для обраного типу Підтримки, також підвищать і другу Підтримку.
6. Будь-які Важкі Деталі для Виходу, що відносяться до другої Підтримці і розглянуті для Рівня для обраного типу Підтримки, також підвищать і першу Підтримку.
1.4.2. ДОДАТКОВІ ВИЗНАЧЕННЯ, РОЗ’ЯСНЕННЯ до визначення і ПРИМІТКИ (ADDITIONAL DEFINITIONS, SPECIFICATIONS TO DEFINITIONS AND NOTES)
Приклади Важких Поз для піднімається партнера :
а) повний шпагат, в якому ноги піднімається партнера витягнуті з кутом між стегнами приблизно 180 градусів;
б) повний «Більман» – корпус в будь-якому напрямку (вгору, горизонтально і т.п.) щодо вертикальної лінії тіла, з рукою, піднімає черевик вільної ноги ззаду і задник черевика вище рівня голови;
в) повне «Кільце / Бублик» поєднане з важким хватом / взаємодією між партнерами: верхня частина корпусу зігнута назад, тримаючи одну або обидві ноги близько від голови в формі повного кільця (максимум ½ довжини леза ковзанів між головою і коником);
г) вниз головою в поєднанні з важким хватом / взаємодією між партнерами;
д) з вертикального положення корпус партнерки відкинуть назад від партнера і тільки однієї додаткової точкою підтримування є руки; е) балансування в горизонтальному положенні з тільки однією додаткової точкою підтримування;
ж) партнерка відхилена (в положенні обличчям вгору або вниз), де тільки однієї додаткової точкою підтримування є її ноги; з) повний заклон з верхньою частиною корпусу прогнути від талії тому в позі «арки» без підтримування партнером вище стегон;
і) велика частина ваги тіла партнерки витягнута уздовж горизонтальної лінії і тільки однієї додаткової точкою підтримування є її плечі і / або верхня частина корпусу.
Примітка:
обраний приклад Важкою Пози буде розглядати для рівня тільки один раз;
приклад б) (повний «Більман») і приклад в) (повне «Кільце / Бублик») будуть розглядатися як однакові приклади Важких Поз.
Зміна Пози для піднімається партнера:
Зміна Пози буде розглядатися для Рівня, якщо були виконані наступні вимоги:
піднімає партнер змінює хват і піднімається партнер змінює хват, позу і основну вісь тіла так, щоб ці зміни були настільки значні, як якщо б фотограф зробив дві різні фотографії. незначне зміна позицій рук і / або ніг, зміна пози тіла в протилежну сторону
(Дзеркально) або незначна зміна висоти положення тіла піднімається партнера недостатньо для констатації Зміни Пози;
піднімається партнер безперервно змінює пози в течія всього часу виконання даної Короткої Підтримки.
Примітка: Зміни Поз будуть розглядатися для Рівня тільки перші два рази їх виконання, або в Коротких підтримки, або в частинах Довгою Підтримки.
Важкі Позиції для піднімає партнера ( Групи Прикладів):
а) на одній нозі;
б) «Кораблик» або «Інна Бауер» на будь-яких ребрах / дугах;
в) будь-який важкий варіант позиції з зігнутими колінами, такі, як «Пістолет» (стегно опорної ноги принаймні паралельно льоду) або «Присед» з
зігнутими колінами обох ніг (стегна принаймні паралельні льоду) або з зігнутим коліном однієї ноги (стегно принаймні паралельно льоду) і іншою ногою витягнутої в сторону або «Випад» (стегно принаймні паралельно льоду);
г) підтримка на Однією Руке: без будь-якого іншого контакту крім рук / кистей піднімає і піднімається партнерів.
Примітка:
приклад з Групи в) (важкий варіант позиції з зігнутими колінами) НЕ буде розглядатися для рівня в підтримки на Місці, виконаної без обертання;
обрані приклади Важкою Позиції з Груп a), б), в), г) для піднімає партнера будуть розглядатися для Рівня тільки один (перший) раз. Будь-яка друга спроба виконання Важкою Позиції з Груп a), б), в), г) не розглядатиметься для Рівня.
( Винятки: Комбінована Підтримка складається з двох обертальних підтримок на Однією Руці, виконаних в різних напрямках, де Підтримка на Однією Руке розглядається для Рівня в обох напрямках і Комбінована Підтримка складається з двох підтримок по Дузі виконаних по малюнку Серпантин в якій приклади з Групи а) б) в) навіть якщо були виконані на однакових ребрах, можуть бути розглянуті для Рівня в обох дугах).
Деталі для Входів (Групи прикладів):
Група 1) – несподіваний вхід без жодної видимої підготовки;
Примітка:
– розглядається як одна Деталь для Входу;
– розглядається для Рівня виконані тільки перші два рази ;
– можлива комбінація з деталями для Входу Групи 4) з будь-якого підпункту (а – в) і можуть бути виконані різними партнерами. якщо обидві деталі для
Входу зараховані для Рівня, то це будуть дві Деталі для входу.
Група 2) – безперервна комбінація з різних складних кроків АБО з різних складних / незвичайних рухів АБО безперервна комбінація зі складних кроків і складних рухів, виконана безпосередньо перед Підтримкою обома партнерами;
Примітки:
– розглядається як одна Деталь для Входу;
– розглядається для Рівня, виконана тільки один перший раз ;
– якщо тільки один з партнерів виконав цю Деталь для входу, то це НЕ розглядається як деталь Входу для рівня;
– НЕ може комбінуватися з будь-якими іншими Групами Деталей для входу для того, щоб бути розглянутою для рівня;
– визначення “intricate” (витончений), коли воно відноситься до технічного елементу НЕ обов’язково означає складний .
Група 3) – піднімається партнер проходить через складний перехідний (Transitional) рух перед тим, як прийняти бажану позу (не повинно розглядатися, коли піднімається партнер потім виконує Зміну Поз, безперервно змінюючи пози протягом усього часу виконання даної Короткої Підтримки);
Примітка:
– розглядається як одна Деталь для Входу;
– розглядається для Рівня виконані тільки перші два рази ;
– можлива комбінація з деталями для Входу Групи 4) з будь-якого підпункту (а – в) і може бути виконана іншим партнером. якщо обидві деталі для
Входу зараховані для Рівня, то це будуть дві Деталі для входу.
Група 4) – вхід з Важкою Позиції для піднімає партнера (за винятком обертального Підтримки) :
а) на одній нозі;
б) «Кораблик» або Інна Бауер (на будь-яких ребрах);
в) будь-який важкий варіант позиції з зігнутими колінами такий, як «Пістолет» (стегно опорної ноги принаймні паралельно льоду) або «Присед» з
зігнутими колінами обох ніг (стегна принаймні паралельні льоду) або з зігнутим коліном однієї ноги (стегно принаймні паралельно льоду) і іншою ногою витягнутої в сторону або «Випад» (стегно принаймні паралельно льоду);
- для того, щоб бути розглянутою для Рівня Важка Позиція з Групи 4 повинна бути прийнята до того, як піднімається партнер відірветься від льоду і потім безперервно утримуватися або бути змінена, без будь-яких проміжних позицій, в Важку Позицію, що відповідає вимогам для отримання Рівня.
Примітки:
– кожна з підгруп а) – в) розглядається як одна Деталь для Входу окремо;
– кожна підгрупа а) – в) будуть розглядатися для рівня тільки один перший раз , де була виконана. Будь-яка друга спроба виконання деталі для входу
з тієї ж підгрупи не розглядатиметься для Рівня (наприклад: першу підтримку партнер виконав на Внутрішньому кораблики, а другу підтримку на
Зовнішньому кораблик, який не буде розглядатися для Рівня тому, що обидві Деталі Входу з однієї і тієї ж підгрупи б). Однак, якщо першу
Підтримку партнер виконав в пістолетики, а другу підтримку на зовнішніх корабликів, то вони обидві будуть розглядатися для Рівня тому, що Деталі для
Входу у першій і другій підтримки були з різних підгруп в) і б);
– кожна підгрупа від а) до в) може комбінуватися з деталями для входу Групи 1) або деталями для Входу Групи 3)
Група 5) – Деталі для Входу у Обертальну Підтримку 3-го і 4-го рівнів: піднімає партнер виконує один оборот на одній нозі на вході в підтримку
– розглядається як одна Деталь для Входу;
– розглядається для Рівня, виконана тільки один перший раз ;
– може комбінуватися з деталями для входу Груп 1 і 3 для того, щоб бути розглянутою для Рівня. якщо обидві деталі для Входу були зараховані
для Рівня, то це будуть дві Деталі для Входу.
Деталі для Виходу з Підтримки (Групи прикладів):
Група 1) – безперервна комбінація з різних складних кроків АБО з різних складних рухів АБО безперервна комбінація зі складних кроків і рухів, виконана безпосередньо (відразу) після Підтримки обома Партнерами
Примітка:
– розглядається як одна Деталь для Виходу;
– розглядається для Рівня, виконана тільки один перший раз ;
– якщо тільки один з партнерів виконав цю Деталь для виходу, то це НЕ розглядається як деталь Виходу для рівня;
– НЕ може комбінуватися з будь-якими іншими Групами Деталей для виходу для того, щоб бути розглянутою для рівня;
– визначення “intricate” (витончений), коли воно відноситься до технічного елементу НЕ обов’язково означає складний .
Група 2) – піднімається партнер проходить через складний перехідний (Transitional) рух перед тим, як торкнутися льоду (не повинно розглядатися, коли піднімається партнер виконує Зміну Поз, безперервно змінюючи пози протягом усього часу виконання даної Короткої Підтримки);
Примітка:
– розглядається як одна Деталь для Виходу;
– розглядається для Рівня виконані тільки перші два рази ;
– можлива комбінація з деталями для Виходу Групи 3) з будь-якого підпункту (а – в) і може бути виконана іншим партнером. якщо обидві деталі для
Входу зараховані для Рівня, то це будуть дві Деталі для входу.
Група 3) – Важка Позиція Виходу у піднімає партнера, відмінна від тієї, яка використовувалася під час Підтримки ( За винятком обертального Підтримки )
а) на одній нозі;
б) «Кораблик» або Інна Бауер (на будь-яких ребрах);
в) будь-який важкий варіант позиції з зігнутими колінами такий, як «Пістолет» (стегно опорної ноги, по крайней мере, паралельно льоду) або «Присед» з зігнутими колінами обох ніг (стегна, по крайней мере, паралельні льоду) або з зігнутим коліном однією ноги (стегно по крайней мере паралельно льоду) і інший ногою витягнутої в сторону або «Випад» (стегно по крайней мере паралельно льоду);
- для того, щоб бути розглянутою для Рівня , нова Важка Позиція з Групи 3 повинна бути встановлена і утримана до того, як піднімається партнер торкнеться льоду. деталь для виходу повинна бути встановлена без будь-яких проміжних позицій в нову Важку Позицію, що відповідає вимогам
для отримання Рівня;
Примітки:
– кожна з підгруп а) – в) розглядається як одна Деталь для Виходу окремо;
– кожна підгрупа а) – в) будуть розглядатися для рівня тільки один перший раз , де була виконана. Будь-яка друга спроба виконання деталі для виходу
з тієї ж підгрупи не розглядатиметься для Рівня (наприклад: першу підтримку партнер виконав на Внутрішньому кораблики, а другу підтримку на
Зовнішньому кораблик, який не буде розглядатися для Рівня тому, що обидві Деталі Виходу з однієї і тієї ж підгрупи б). Однак, якщо першу
Підтримку партнер виконав в пістолетики, а другу підтримку на зовнішніх корабликів, то вони обидві будуть розглядатися для Рівня тому, що Деталі для
Виходу у першій і другій підтримки були з різних підгруп в) і б);
– кожна підгрупа від а) до в) може комбінуватися з деталями для виходу Групи 2)
Обертальна Підтримка на Однією Руці – Додаткові Деталі для Рівнів 3 і 4:
піднімає партнер перебувати на однією нозі НЕ менш одного обороту;
піднімає партнер виконує один оборот на однією нозі на в ході в підтримку;
і / або піднімає партнер значно змінює рівень за рахунок згинання опорних ніг (колін) у вигляді безперервного руху протягом не менше 3-х оборотів;
і / або рука піднімає партнера, що тримає партнерку, повністю витягнута вперед зі значною відстанню між партнерами протягом не менше 3-х оборотів.
Обертальна Підтримка – Додаткові Деталі для Рівнів 3 і 4:
піднімає партнер під час Підтримки знаходиться на одній нозі не менше одного обороту.
1.4.3. РІВНІ складності
Вимоги для Рівнів
ПІДТРИМКА НА МІСЦІ, ПІДТРИМКА ПО ПРЯМІЙ, ПІДТРИМКА ПО ДУЗІ | ||||
Базовий рівень | рівень 1 | рівень 2 | рівень 3 | рівень 4 |
піднімається партнер утримується над льодом не менше 3-х секунд | Одна (1) Деталь з а) – в) а) підіймається партнер утримує Важку Позу не менше 3-х секунд АБО Піднімається партнер проходить через Зміну Поз б) піднімається партнер утримує Важку Позицію не менше 3-х секунд в) підіймається партнер утримується над льодом не менше 5 секунд | Дві (2) Деталі з а) – в) а) підіймається партнер утримує Важку Позу не менше 3-х секунд АБО Піднімається партнер проходить через зміну Поз б) піднімається партнер утримує Важку Позицію не менше 3-х секунд в) Деталь Входу в підтримку або деталь Виходу Примітка: Деталі а) і \ або б) повинні бути включені | Три (3) Деталі з а) – в) а) підіймається партнер утримує Важку Позу не менше 3-х секунд АБО Піднімається партнер проходить через зміну Поз б ) піднімається партнер утримує Важку Позицію не менше 3-х секунд в) Деталь (і) Входу г) Деталь (і) Виходу Примітка: Деталі а) і \ або б) повинні бути включені | Чотири (4) Деталі з а) – в) а) підіймається партнер утримує Важку Позу не менше 3-х секунд АБО Піднімається партнер проходить через зміну Поз б) піднімається партнер утримує Важку Позицію не менше 3-х секунд в) Деталь (і) Входу г) Деталь (і) Виходу Примітка: Деталі а) і \ або б) повинні бути включені |
обертальні ПІДТРИМКА | ||||
Базовий рівень | рівень 1 | рівень 2 | рівень 3 | рівень 4 |
Піднімається партнер: утримується над льодом не менше 2-х оборотів І Піднімає партнер виконує не менше 2-х оборотів. | ВАРІАНТ 1 піднімається партнер – утримує Важку Позу не менше 3-х оборотів – або проходить через Зміну Поз І піднімає партнер виконує не менше 3-х оборотів. ВАРІАНТ 2 піднімає партнер виконує не менше 4 обертів. | ВАРІАНТ 1 Піднімається партнер у держивался Важку Позу – Проте 4-х оборотів – або проходить через Зміну Поз І Піднімає партнер і сполняет не менше 5-ти обертів. ВАРІАНТ 2 Піднімає партнер виконує не менше 6-й оборотів. | ВАРІАНТ 1 Піднімається партнер у держивался Важку Позу – Проте 5-й оборотів – або проходить через Зміну Поз І Піднімає партнер Виконує не менше 6-ти обертів. ВАРІАНТ 2 Піднімає партнер виконує не менше 6-й оборотів І ОДНЕ з наступного: – Деталь Входу, – деталь Виходу – Додаткова Деталь для обертального Підтримки | ВАРІАНТ 1 Вимоги для Рівня 3 Варіанта 1 І Одне з таких принципів: – Деталь Входу, – деталь Виходу – Додаткова Деталь для обертального Підтримки ВАРІАНТ 2 Піднімає партнер виконує не менше 6-й оборотів І ДВА з наступного: – Деталь (і) Входу, – деталь Виходу – Додаткова Деталь для обертального |
Обертальні ПІДТРИМКА НА ОДНІЙ РУЦІ | ||||
Базовий рівень | рівень 1 | рівень 2 | рівень 3 | рівень 4 |
Піднімає партнер на Однією Руці (утримує) розуміється партнера не менше 2-х оборотів | піднімає партнер піднімає і утримує при виконанні не менше 2-х оборотів | Піднімає партнер піднімає і утримує при виконанні не менше 3-х оборотів АБО піднімає, утримує і опускає при виконанні не менше 2-х оборотів | Піднімає партнер піднімає і утримує при виконанні не менше 3-х оборотів І Додаткова Деталь для обертального Підтримки на Однією Руке | Піднімає партнер піднімає, утримує і опускає при виконанні не менше 3-х оборотів І Додаткова Деталь для обертального Підтримки на Однією Руке |
1.5 СЕРІЇ ТВІЗЛОВ
1.5.1. ДОДАТКОВІ ПРИНЦИПИ ВИЗНАЧЕННЯ (ADDITIONAL PRINCIPLES OF CALLING)
1. Серії Твізлов оцінюється як одне ціле з рівнями, які даються кожному з партнерів.
2. Серія Тізл виконана першої буде визначатися як запропонована серія Твізлов (Серія Послідовних Твізлов в Ритм Танці і серія синхронних Твізлов в довільному танці) і для кожного з партнерів буде дан Рівень або Без Рівня, якщо вимоги для Базового Рівня не були виконані. Перша Серія Твізлових Рухів, виконана після запропонованої Серії синхронно Твізлов буде визначатися як Хореографічне Твізловое Рух. Усе
наступні Серії Твізлов розглядатися не будуть.
3. якщо сталася втрата рівноваги з додаткової опорою у одного або обох партнерів (торкання льоду вільної ногою або рукою) після того, як Твізл був початий
і, потім, Твізл був продовжений після торкання (без переривання), то Рівень знижений на 1 Рівень у того з партнерів, який зробив помилку.
4. якщо у одного з партнерів відбулося падіння або переривання на в ході в перший Твізл, то цей елемент отримає Без Рівня у того з партнерів, який скоїв
помилку. А Рівень цього елементу в іншого партнера буде визначено на підставі того, що було виконано.
5. якщо будь-яка частина будь-якого з перших двох Твізлов ставати піруети (обертанням на місці) або виконана як Троечние Повороти, то рівень буде знижений наступним чином:
- на один Рівень, якщо один з Твізлов стає піруети або виконаний як Троечних Поворот (розглядається окремо для кожного партнера);
- на два рівня, якщо обидва Твізла стають піруети або виконані як Троечние Повороти (розглядається окремо для кожного партнера);
6. Якщо мала місце повна зупинка, перед першим або другим Твізлом, то Рівень цієї Серії Твізлов буде знижений на 1 Рівень за кожну зупинку ( розглядається окремо для кожного партнера).
7. Якщо в продиктованої Серії Твізлов між Твізламі було виконано кроків більше максимально дозволеного або меншій, ніж мінімальний , то Рівень буде знижений на 1 рівень ( Розглядається окремо для кожного партнера ). кожен поштовх і / або перенесення ваги тіла з однією ноги на іншу, у час ковзання на 2-х ногах між Твізламі, розглядається як крок.
8. якщо, між партнерами у час виконання Серії Послідовних Твізлов (Ритм Танець) мав місце контакт / дотик / хват, то рівень буде знижений на 1
Рівень кожному з партнерів.
9. якщо, при виконанні Серії синхронно Твізлов (Довільний Танець) в будь-який точці сполучних кроків між першим і другим Твізламі між партнерами
НЕ БУЛО контакту / хвата / торкання, то Рівень буде знижений на 1 Рівень кожному з партнерів.
1.5.2. ДОДАТКОВІ ВИЗНАЧЕННЯ, РОЗ’ЯСНЕННЯ до визначення і ПРИМІТКИ (ADDITIONAL DEFINITIONS, SPECIFICATIONS TO DEFINITIONS AND NOTES)
Додаткові Деталі (Групи прикладів):
Група А (верхня частина корпусу і руки ) :
- лікоть (лікті), по крайней мере, на рівні плечей або вище (при цьому лікоть або лікті можуть бути вище голови, на рівні голови або нижче рівня голови). руки НЕ
зчеплені.
- значні, безперервні руху руки / рук ;
- кисті рук зчеплені за спиною і руки витягнуті назад від корпусу;
- руки зчеплені спереду і витягнуті (повністю випрямлені) вперед від корпусу ;
- середня частина корпусу зміщена по відношенню до вертикальної осі.
Група Б (опорна нога і вільна нога):
- купе спереду або ззаду зі вільної ногою в контакті з опорної ногою відкритою позиції стегон НЕ менш 45 градусів ;
- тримаючи рукою коник або черевик вільної ноги;
- вільна нога схрещена ззаду опорної ноги і поруч зі льодом ;
- вільна нога (випрямлена або зігнута з кутом в 90 градусів або більше між стегном і гомілкою) утримується вперед або в сторону або назад або комбінація з цих положень) під кутом 45 градусів від вертикалі або більше;
- позиція сидячи (НЕ менш 90 градусів між стегном і гомілкою опорної ноги);
- безперервне зміна рівня за рахунок згинання і випрямлення коліна опорної ноги з безперервним хвилеподібним рухом вгору і вниз ..
Група В (рисунок, вхід, вихід)
- обидва партнери виконують третій Твізл не менше 3-х оборотів, який правильно виконаний і розпочато з іншого вступного ребра, ніж перші два Твізла і яким повинне передувати НЕ більше одного кроку в Серії Послідовних Твізлов і в Серії синхронно Твізлов ;
- Вхід в перший або другий Твізл з Танцювального стрибки (вступне ребро Твізла буде визначено ребром приземлення після Танцювального стрибки).
- Два Твізла виконані на однією нозі без зміни ноги без обмеження кількості поворотів або рухів на однією нозі виконаних між Твізламі ( цей
варіант можливий в Ритм Танці між усіма Твізламі, а в довільному танці тільки між 2-м і 3-м Твізламі );
- Серія Твізлов виконана відразу після важкого / креативного, незвичайного (intricate) або несподіваного входу ( Може бути різний у кожного з партнерів ).
Примітки для Додаткових Деталей :
- Додаткова Деталь, обрана з груп А і Б, буде розглядатися для рівня, якщо вона повністю прийнята і встановлена:
– протягом першої половини обороту в Твізле, і
– утримується до моменту, коли кількість оборотів, необхідних для Рівня, повністю виконано (2 обороту для Рівня 2, 3 обороту для рівня 3 і 4 обороту для Рівня 4).
- кількість поворотів або рухів, виконуваних на однією нозі вчасно зміни ноги або на кроках між Твізламі, НЕ обмежена;
- визначення “Intricate” (витончений), коли воно відноситься до технічного елементу НЕ обов’язково означає складний ;.
- Вибрані однакові Додаткові Деталі будуть розглядатися Рівня для кожного з партнерів, коли вони були виконані одночасно. Будь-які допущені помилки будуть оцінюватися у кожного з партнерів.
1.5.3 РІВНІ складності
Вимоги для Рівнів
СЕРІЇ ТВІЗЛОВ | ||||
Базовий рівень | рівень 1 | рівень 2 | рівень 3 | рівень 4 |
Не менш одного повного обороту в кожному з двох Твізлов. | Не менш 2-х оборотів в кожному з двох Твізлов. І Не менш 1-ої Додатковою Деталі | Різні ребра входу і різні напрямки обертання в кожному з двох Твізлов І Не менш 2-х оборотів в кожному з двох Твізлов І Не менш 2 х різних Додаткових Деталей | Різні ребра входу і різні напрямки обертання в кожному з двох Твізлов І Не менш 3-х оборотів в кожному з двох Твізлов І Не менш 3-х різних Додаткових Деталей з 2-х різних Груп АБО Не менш 3-х різних Додаткових Деталей з 3-х різних Груп | Різні ребра входу і різні напрямки обертання в кожному з двох Твізлов І Не менш 4-х оборотів в кожному з двох Твізлов І Не менш 4-х різних Додаткових Деталей з 3-х різних Груп |
1.6. ДОРОЖКИ КРОКІВ (включаючи доріжки кроків ТИПУ ПАТЕРН ТАНЦЮ І Комбіновані доріжки КРОКІВ НА ОДНІЙ НОЗІ )
1.6.1. ДОДАТКОВІ ПРИНЦИПИ ВИЗНАЧЕННЯ (ADDITIONAL PRINCIPLES OF CALLING)
1. Доріжка Кроків запропонованого Типу, виконана першої, буде визначена як запропонована Доріжка Кроків цього типу і їй буде дан рівень або вона буде
визначена «Без Рівня» (No Level), якщо вимоги для Базового Рівня не були виконані. Наступні Доріжки Кроків такого ж Типу і Доріжки Кроків, Тип яких не відповідає вимогам для наказано Елементів для Ритм Танцю або Добре Збалансованою Програми Довільного танцю,
розглядатися не будуть.
2. Якщо падіння або переривання відбулося на вході або під час виконання Доріжки Кроків (за винятком Доріжки Кроків на Однією нозі) і, потім, Доріжка Кроків була відразу ж продовжена, то елемент буде визначений і йому буде дано Рівень відповідно вимог, виконаними до і після падіння або переривання або він буде визначений «Без Рівня» (No Level), якщо вимоги для Базового рівня не були виконані.
3. Відсоток кроків в доріжку Кроків оцінюється виходячи з усього завершеного малюнка запропонованої форми, тобто по прямій, по колу, діагоналі, форми – S і т.д. (Це не застосовується до доріжки Кроків на Однією нозі).
4. доріжка Кроків на однією нозі складається з Важких Поворотів, виконаних на однією нозі обома партнерами без контакту / хватів / торкання і повинна починатися з
першого Важкого Повороту, виконаного партнерами одночасно . Вона оцінюється як одне ціле з Рівнями для кожному з партнерів . Якщо перший Важкий
Поворот не був виконаний одночасно обома партнерами в доріжку Кроків на Однією нозі, то її рівень буде знижений на 1 Рівень.
5. якщо вчасно виконання доріжки кроків на Однією нозі сталася втрата рівноваги з додаткової опорою (торкання льоду вільної ногою або рукою) та, потім,
вона була продовжена без переривання, то її Рівень буде знижений на 1 Рівень за кожну помилку для партнера, який її зробив.
6. якщо падіння або переривання відбулося у час виконання доріжки кроків на Однією нозі у одного з партнерів на в ході в перший важкий поворот, то цей
елемент буде названий “Без Рівня» (No Level) для партнера, який зробив помилку. А рівень для іншого партнера буде грунтуватися на тому, що було
виконано.
7. якщо падіння або переривання відбулося у час виконання доріжки кроків на однією нозі і елемент був відразу ж продовжений, то елемент буде визначений і для
партнера, який зробив помилку, буде дано Рівень відповідно до тих вимог, які були виконані до падіння або переривання або «Без Рівня» (No Level), якщо вимоги для Базового Рівня не були виконані. А рівень для іншого партнера буде грунтуватися на тому, що було виконано.
8. якщо у час виконання доріжки кроків на однією нозі між партнерами стався контакт (дотик), то рівень буде знижений на 1 рівень кожному з
партнерів.
9. якщо Доріжка Кроків (Стилю В) була виконана так, що партнери заслуговують різного Рівня, то цієї доріжки Кроків буде дан нижній з цих двох рівнів, або
«Без Рівня» (No Level), якщо вимоги для Базового Рівня не були виконані одним або обома партнерами.
10. Доріжка Кроків Типу патерн Танцю (PSt) оцінюється як єдине ціле з рівнями для кожного з партнерів.
11. В доріжки Кроків Типу патерн Танцю, якщо партнери не зберігають весь час контакт / хват / дотик, навіть під час зміни Позицій і дозволених зупинок, то Рівень повинен бути знижений на 1 Рівень для кожного з партнерів за кожне втрату контакту / хвата / торкання . Це правило не застосовується, у разі втрати контакту внаслідок Падіння
12. позиція для того, щоб вона була розглянута для рівня, повинна бути повністю встановлена.
13. В сезоні 2019-2020 Позиції НЕ розглядаються для рівня в Доріжці Кроків Ритм танцю (Стиль В).
1.6.2. ДОДАТКОВІ ВИЗНАЧЕННЯ, РОЗ’ЯСНЕННЯ до визначення і ПРИМІТКИ (ADDITIONAL DEFINITIONS, SPECIFICATIONS TO DEFINITIONS AND NOTES)
Типи Важких Поворотів: Скоба, Крюк, Викрюк, чоктав, Зовнішній Моухок, Твізл (Твізл в один оборот «Одинарний Твізл» – для Рівнів 1 і 2) або Твізл подвійним обертом
«Подвійний Твізл» – для Рівнів 1 – 4), виконані на чітких і розпізнаються ребрах і відповідно до опису в Правилі 704.
Типи Важких Поворотів в доріжку Кроків на Однією нозі: Скоба, Крюк, Викрюк, Твізл (Твізл в один оборот «Одинарний Твізл» – для Рівнів 1 і 2) або Твізл подвійним обертом «Подвійний Твізл» – для Рівнів 1 – 4), виконані на чітких і розпізнаються ребрах і відповідно до опису в Правилі 704.
Примітка: Якщо помилка, вчинена в будь-якій частині повороту, то цей поворот не буде розглянуто для Рівня. Це правило застосовується також до помилки, досконалої в будь-якій частині Твізла або «Подвійного Твізла» і весь цей Твізл НЕ буде розглянуто для Рівня. На приклад: якщо пара включили «Подвійний Твізл» в якості Важкого Повороту і зробила помилку у виконанні будь-якої частини цього Повороту, то він не буде розглянутий навіть як «Одинарний Твізл».
Танцювальні Позиції: Кіліан (або варіанти Киліана), Вальсова (або Танго) і Фокстротная Позиції. Щоб бути розглянутим для Рівня, Танцювальна Позиція повинна бути встановлена.
Зміна Позиції: щоб бути розглянутою для Рівня, зміна Позиції повинна бути ясно виражена (наприклад: з Вальсова в Фокстротную або з Вальсова в Кіліан або з Фокстротной в Танго, але не з Вальсова в Танго або з Вальсова в Рука на руках, де партнери перебувають лицем до лиця) і кожна Позиція повинна бути встановлена.
1.6.3. РІВНІ складності
Стилі Доріжок Кроків: Рівні Складнощі Доріжок Кроків будуть визначатися відповідно до таких Характеристиками для Рівнів:
- Новіс (Безік, інтермедіатами і Едванс), довільний танець (Доріжка Кроків За Прямий або по дугах в Позиціях): Стиль B.
- юніори – ритм Танець – (Одна (1) доріжка Кроків в позиціях або без торкання або комбінація з обох): Стиль В
- дорослі – Ритм Танець (Одна (1) доріжка Кроків в позиціях або без торкання або комбінація з обох); одна (1) Доріжка Кроків Типу патерн Танцю (PSt ): Стиль В ..
- Юніори та Дорослі – довільний танець: Стиль В.
Вимоги для Рівнів Доріжки Кроків Стиль В:
базовий Рівень | рівень 1 | рівень 2 | рівень 3 | рівень 4 | |
Доріжка Кроків , яка не була перервана з втратою більш, ніж 50% всього малюнка в результаті Збою, Падіння або з якоїсь іншої причини. | Доріжка Кроків , яка не була перервана з втратою більш, ніж 50% всього малюнка в результаті Збою, Падіння або з якоїсь іншої причини І Складна робота ніг включає не менше 1-го Типу Важких Поворотів (Тільки перша спроба | Доріжка Кроків , яка не була перервана з втратою більш, ніж 25% всього малюнка в результаті Збою, Падіння або з якоїсь іншої причини І Складна робота ніг повинна включати не менше 3-х різних Типів Важких Поворотів (Тільки перша спроба Важкого Повороту буде розглядатися для Рівня) І Не менш 2-х різних танцювальних Позицій має бути включено | Доріжка Кроків , яка не була перервана з втратою більш, ніж 10% всього малюнка в Внаслідок Збою, Падіння або з іншої причини І Складна робота ніг повинна включати не менше 4-х різних Типів Важких Поворотів (якщо включений Твізл, то він повинен бути виконаний не менше ніж в 2 обороту «Подвійний Твізл») (Тільки перша спроба Важкого Повороту буде розглядатися для Рівня) І Повороти в різних напрямках І Не менш 3-х різних танцювальних Позицій має бути включено | Доріжка Кроків , яка не була перервана в результаті Збою, Падіння або з іншої причини. І Складна робота ніг повинна включати не менше 5-и різних Типів Важких Поворотів (якщо включений Твізл, то він повинен бути виконаний не менше ніж в 2 обороту «Подвійний Твізл) (Тільки перша спроба виконання Важкого Повороту буде розглядатися для Рівня) І Повороти в різних напрямках І Все Кроки / Повороти (100%) повинні бути виконані чисто І Не менш 3-х різних танцювальних Позицій має бути включено | |
Важкого Повороту буде розглядатися для Рівня) І Повинно бути встановлено не менше 1-го танцювальної Позиції |
Вимоги для Рівня в доріжку Кроків на Однією нозі | ||||
Базовий рівень (Для кожного партнера) | рівень 1 (Для кожного партнера) | рівень 2 (Для кожного партнера) | рівень 3 (Для кожного партнера) | рівень 4 (Для кожного партнера) |
Спроба виконання не менше 2-х різних Типів Поворотів для Доріжки Кроків на Однією нозі | 1 Тип з Поворотів для Доріжки Кроків на Однією нозі Тільки перша спроба Важкого Повороту буде розглядатися для Рівня | 2 різних Типу з Поворотів для Доріжки Кроків на Однією нозі Тільки перша спроба Важкого Повороту буде розглядатися для Рівня | 3 різних Типу з Поворотів для Доріжки Кроків на Однією нозі ( Твізл повинен бути виконаний на менш 2-х оборотів – «Подвійний Твізл») Тільки перша спроба Важкого Повороту буде розглядатися для Рівня | ВСЕ 4 різних Типу з Поворотів для Доріжки Кроків на Однією нозі ( Твізл повинен бути виконаний на менш 2-х оборотів – «Подвійний Твізл») І Все Повороти на 100% виконані чисто Тільки перша спроба Важкого Повороту буде розглядатися для Рівня |
1.7. ХОРЕОГРАФІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ
1.7.1. ДОДАТКОВІ ПРИНЦИПИ ВИЗНАЧЕННЯ (ADDITIONAL PRINCIPLES OF CALLING)
- Якщо потрібно включення в програму Хореографічного елемента:
а) Хореографічне Обертальний Рух / Ковзаюче Рух / Характерна Доріжка Кроків можуть бути виконані в будь-якому місці програми.
б) Хореографічна Підтримка повинна виконуватися після запропонованих Танцювальне підтримок, а Хореографічні Твізловие Руху, після запропонованої Серії Твізлов.
в) Наступні Хореографічне Обертальний Рух, Хореографічні Твізловие Руху і Хореографічна Характерна Доріжка Кроків визначатися НЕ будуть.
г) Наступні Танцювальні Підтримки будуть визначатися як Додаткові Елементи (див. Додаткові Принципи визначення для Танцювальних підтримок). наступні
д) Наступні Скользящие Руху, які були визначені як Заборонений Елемент / Рух і / або Падіння будуть названі як Заборонений
Елемент / Рух і / або Падіння, а не будуть розглядатися як додатковий елемент (не розглядатимуться як Хореографічне Ковзаюче
Рух).
- Хореографічна Танцювальна Підтримка буде визначатися при спробі виконати елемент і буде підтверджена, якщо піднімається партнер утримувався треба льодом НЕ менш 3 секунд і вона була виконана після запропонованих Танцювальне підтримок і в межах встановленого кількості хореографічних Елементів. якщо
відбулося Падіння або переривання при спробі виконати Хореографічну Підтримку, то Хореографічна Підтримка буде визначена «Без Рівня» (No Level),
вона займе “box” та буде зарахована як один з запропонованих хореографічного Елементів .
- Хореографічне Обертальний Рух буде визначатися при спробі виконати елемент і буде підтверджено, якщо 2 обороту або більше було виконано обома партнерами одночасно.
- Хореографічна Серія Твізлових Рухів буде визначатися при спробі виконати елемент і буде підтверджена, якщо в першій частині обидва партнера
одночасно виконали не менше 2-х безперервних оборотів в просуванні по льоду, а в другій частині принаймні один з партнерів виконав не менше 2-х безперервних оборотів і ця серія була виконана після запропонованої Серії Твізлов.
- Хореографічне Ковзаюче Рух буде визначатися при спробі виконати елемент і буде підтверджено, коли обидва партнери одночасно виконали контрольоване ковзне рух по льоду. Хореографічне Ковзаюче Рух НЕ обов’язково повинно починатися і закінчуватися партнерами одночасно .
- Хореографічна Характерна Доріжка Кроків буде визначатися при спробі виконати елемент і буде підтверджена, коли обидва партнери виконали кроки близько Короткої Осі від одного борта катка до іншого.
- Будь Хореографічний Елемент / Рух, скомбінована з іншим наказано Елементом, як деталь Входу або виходу, НЕ буде розглядатися
Технічної Бригадою як запропонований Хореографічний Елемент / Рух. Він буде розглядатися Технічної Бригадою як «Деталь Входу» і / або «Деталь Виходу».
- Тільки Хореографічні Елементи, виконані першими в числі запропонованого кількості різних хореографічних Елементів, будуть визначатися, як запропоновані Хореографічні Елементи.
- В довільному танці для дорослих – якщо Хореографічна Характерна Доріжка Кроків НЕ була виконана в числі перших трьох хореографічних Елементів,
Хореографічний Елемент виконаний третім буде визначено, але не буде підтверджений «Без Вартості» (No Value), а Хореографічна Характерна Дорожеп
Кроків, виконана як наступний Хореографічний Елемент визначатися не буде.
- якщо при виконанні Хореографічного елемента мали місце Заборонені Елементи / Руху, то буде застосовано зниження за заборонені елементи / руху і
елемент буде визначено «Без Вартості» (No Value).
II.ІСПРАВЛЕНІЯ В КОМЮНІКЕ ІСУ 2239 (Всі виправлення і зміни підкреслені)
2. ВИМОГИ ДЛЯ ритмічні ТАНЦЮ СЕЗОНУ 2019-2020
3.1 Ритми:
Правило 709, параграф 1. а) передбачає, що ритм (ритми) або тема (теми) щорічно відбираються на сезон Технічним комітетом з танців на льоду. Для сезону 2018-2019 обрано такі ритми.
Дорослі та Юніори: Музика з мюзиклу і / або оперети: Всі обрана музика повинна бути пізнавана як один з наступних Ритмів: Квикстеп, Блюз, Марш, Полька, Фокстрот, Свінг, Чарльстон, Вальс. Кількість Ритмів не обмежена. Обрана музика може бути з одного і того ж Мюзиклу або Оперети або з різних.
Примітка:
– мюзикл і / або Оперета – Може бути виконаний! на сцені або в фільмі, в якому музика, спів і / або танець містять основну частина (Лейтмотив)
«Розповідає історію». Juke Box Musicals дозволені (Приклад – Mamma Mia, Jersey Boys).
– музика саундтреків з фільмів, які НЕ є мюзиклами, таких як «Містер і Місіс Сміз », « Народження зірки » або музика з саундтреків
«Зоряних воєн», Джеймса Бонда є компіляціями музики і пісень, а не «мюзиклом».
Примітка: При наданні інформації про музику, пара повинна включити туди назву Мюзиклу / Оперети і Ритму, обраного для ритмічного танцю.
юніори:
Патерн Танець – Tea Time Foxtrot повинен виконуватися під музику в ритмі Фокстрот і в стилі Фокстрот. Темп музики повинен бути постійний протягом усього патерн Танцю і відповідно до запропонованим Темпом 27 тактів при 4 ударах в хвилину (108 ударів в хвилину) плюс або мінус 2 удари на хвилину.
Примітка: Для Tea Time Foxtrot і запропонованих ритму / темпу (108 ударів в хв.) Вибір з музики для Бальних танців в стилі Фокстрот дозволяється навіть,
якщо ця музика не з мюзиклу і / або оперети.
дорослі:
Патерн Танець – Фінстеп повинен виконуватися в ритмі Квікстеп, Чарльстона або Свінгу і в стилі обраного ритму. Темп музики повинен бути постійний протягом усього патерн Танцю і відповідно до запропонованим Темпом 52 такту при 2 ударах в хвилину (104 удари на хвилину) плюс або мінус 2 удари на хвилину.
Доріжка Кроків Типу патерн Танцю (PSt) повинна виконуватися під той же Ритм, яка була обрана для патерн Танцю Фінстеп. Обрана мелодія може бути такою ж, як і для Фінстепа або інший, але вона повинна мати такий же Темп. Темп музики на всьому протязі Фінстепа і Доріжки кроків (PSt) повинен бути постійним і все, що написано Темпом.
Специфікація:
- Опис, таблиця кроків і діаграма малюнка патерн Танцю Tea Time Foxtrot включені в Комюніке ІСУ 2241 . ( Виправлене )
- Опис, таблиця кроків і діаграма малюнка патерн Танцю Фінстеп включені в Комюніке ІСУ 1497.
3.2 ритмічні ТАНЕЦЬ – Запропоновані Елементи сезону 2019-2020 – Дорослі і Юніори
Додаткові роз’яснення щодо хватів / контактів / торкань в Ритм Танці юніорів Tea Time Foxtrot
Ритм Танець юніорів Патерн Танець як Елемент |
Повинні виконуватися одна за одною 1 TTF: Секція 1: кроки # 1 – 31 2 TTF: Секція 2: кроки # 32 – 54 (Спочатку виповнюється Секція 1с кроком # 1 перед суддями на стороні суддів, за якої слід Секція 2) Примітка : Варіанти Фокстротной позиції дозволені. – Запропоновані Позиції в Твізлах можуть бути різними, за умови збереження хвата / контакту / торкання між партнерами. партнери повинні зберігати хват / контакт / дотик весь час, навіть під час зміни Позицій та виконання Твізлов. |
Зміни до того, що «Не Дозволено» в доріжку Кроків Типу патерн Танцю (PSt), (Стиль В):
Ритм Танець Дорослих Доріжка кроків Типу патерн Танцю (PSt) | • Одна (1) Доріжка Кроків Типу патерн Танцю (PSt), Стилю В: • Чи не дозволяються: – Зупинки (за виключення в початку PSt), Повернення по малюнку і Петлі. – Позиція Рука на руках з повністю витягнутими руками НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ Доріжка кроків (PSt) оцінюється як єдине ціле шляхом складання базової вартості Рівня Доріжки партнерки і Рівня Доріжки партнера і застосування, потім, GOE. |
3.4 КЛЮЧОВІ МІСЦЯ І ДЕТАЛІ ДЛЯ КЛЮЧОВИХ МІСЦЬ В елемент ПАТЕРН ТАНЕЦЬ У СЕЗОНІ 2019-2020
Tee-Time Foxtrot: Зміни в Ключових місцях
Патерн Танець Елемент (1TTF) Кроки # 1 – 31 | Ключове Місце 1 Кроки партнерки 1, 9-11 (RFI3-RBO, (XF (crossover) RBIO WdCho, LFI, RFI- Tw2) | Ключове Місце 2 Кроки партнера 1, 9-10 (RFI3-RBO), (XF (crossover) RBIO WdCho, LFI) | Ключове Місце 3 Крок партнерки 27 (CR-RFO * – SwRk) | Ключове Місце 4 Крок партнера 27 (CR-RFO * – SwRk) |
Деталі Ключових Місць (Key Point Features) | 1. правильні ребра 2. правильний поворот | 1. правильні ребра 2. правильний поворот | 1. Правильні ребра ** 2. правильний поворот 3. Правильний Крос-Ролл * | 1. Правильні ребра ** 2. правильний поворот 3. Правильний Крос-Ролл * |
Патерн Танець Елемент (2TTF) Кроки # 32 – 54 | Ключове Місце 1 Кроки партнерки 40-41 (RFI-Pr3-ClMo, LFO) | Ключове Місце 2 Кроки партнера 40-41 (RFI-Pr3-ClMo, LFO) | Ключове Місце 3 Кроки партнерки 44 (RFO-Br) | Ключове Місце 4 Кроки партнера 44-46 (RFO-Br, LBO, XF (crossover) – RBIO-Tw2) |
Деталі Ключових Місць (Key Point Features) | 1. правильні ребра 2. правильний поворот | 1. правильні ребра 2. правильний поворот | 1. правильні ребра 2. правильний поворот | 1. правильні ребра 2. правильний поворот |
Перший крок танцю починається на рахунок один музичної фрази.
* Крос-Ролл (Вперед або Назад) – Вимога / опис: це крок по дузі, в якому вільна нога, безперервно проноситься мимо опорної ноги на наступну зовнішню дугу. одночасно
з цим вага тіла переноситися з однієї зовнішньої дуги на нову зовнішню дугу створюючи типове для Крос-Ролла русі.
** У Крос-Ролле, вільна нога (коник) проноситься мимо опорної ноги і ставиться на лід в попереду / позаду опорної ноги. При цьому не обов’язково, щоб коник нової опорної ноги при
постановці на лід був на зовнішньому ребрі.
III. ЧАСТИНА ВИМОГ ДО ТЕХНІЧНИХ ПРАВИЛ ДЛЯ РИТМ ТАНЦЮ СЕЗОНУ 2020 – 2021
1. Ритми: Правило 709, параграф 1.а) передбачає, що технічний комітет з танців на льоду щорічно призначає ритм (ритми) і / або тема (теми) для Ритм Танцю на сезон. для спортивного сезону 2020-2021 призначені наступні ритми:
Юніори та Дорослі: Народний Танець
- Дорослі : патерн Танець як Елемент – Равенбургскій Вальс
- Юніори : патерн танець як Елемент – Вестмінстерський Вальс
2. інструкції і технічні вимоги будуть опубліковані в наступному Комюніке.
3. Запропоновані Елементи будуть опубліковані в наступному Комюніке.
- Правило 708, параграф 1 буде застосовуватися з наступними змінами в першому реченні підпункту d): Музичність – патерн Танець як Елемент повинен виконуватися точно в музику з початком першого Кроку кожного патерн Танцю як елемента на перший (1) рахунок музичної фрази